Երբ երեխան հայտնվում է իր համար
օտար միջավայրում, այն իրեն թշնամական է թվում: Դա վերաբերվում է մանկապարտեզին, հիվանդանոցին և նմանատիպ հաստատություններին` առավել ևս`
դպրոցին: Երբ երեխան հայտնվում է դպրոցում, պետք է հաշվի առնել մի շարք փաստեր: Հիմնականում
երեխայի դաստիարակումը ընկնում է ուուցիչների վրա, որոնք իրենց հերթին երբեմն հասկացնում
են, որ դա ծնողների պարտականությունն է: Չափից
շատ բան գցել դպրոցի վրա, իհարկե պետք չէ, քանի որ երբեմն հենց ծնողը, իր հերթին, պետք
է երեխայի մեջ ներդնի վստահություն և ցույց տա, ո՞վ է այստեղ գլխավորը: Երեխաներին դպրոցում դաստիարակելու առանձնահատկությունները կապված են պատանեկան ժամանակաշրջանի հետ, որի ժամանակ ամեն մարդ` (խոսքը գնում է ուսուցիչների մասին), ի վիճակի չի ժամանակ հատկացնել և աշխատել յուրաքանչյուր աշակերտի հետ: Իրենց հերթին երեխաները ձգտում են սովորել, բայց ոչ դպրոցում, այլ գործնականում` աշխարհն ուսումնասիրելով, բոլոր հնարավոր պահերին, ինչը տեղի է ունենում դպրոցից դուրս:
Խոսելով աշակերտների վարքի մասին, պետք է նկատի ունենալ, որ նրանց վարքագծային
առանձնահատկությունները`պայմանավորված են նաև նրանով, որ վարքագծային որակները դրսևորվում են ոչ
միայն դպրոցում, այլև դրանից դուրս, մասնավորապես՝
տանը: Յուրաքանչյուր ոք կարող է զգալ առանձնահատկությունների հետ աշխատելու հաճույքը, եթե դա արվում է խանդավառությամբ և առավելագույն նվիրումով: Ու եթե այստեղ աշակերտին
ներգրավելու առաջին շրջանում կարելի է միանգամից որոշել երեխայի հետաքրքրությունների
և նմանատիպ հնարավորությունների հարցը: Կարևորը երեխայի մեջ հետաքրքրություն առաջացնելն
է, որպեսզի երեխան չփակվի իր մեջ և այդ ժամանակ հեշտությամբ խոսել վարքագիծի վերահսկողության մասին և համատեղ ընդունել կարևոր որոշումներ: Դա կլինի
հարմար և ծնողների համար և արդյունավետորեն և երկարաժամկետ հեռանկարում: Միայն մեծ
աշխատանքը երեխայի հետ կարող է տալ իր ճիշտ արդյունքները, որի արդյունքում թույլ կտա
հպարտանալ երեխայով և հետևել երեխայի ֆիզիկական և մասնագիտական հաջողություններին:
No comments:
Post a Comment