1.Մի՛ ծեծեք երեխային, մի ստեղծեք սենյակում նրա համար ջերմոցային պայմաններ: Սպարտայի հմտությունների բորբոքումը սկսվեց երեխայի կյանքի առաջին իսկ օրերից. Նրանք մանկության ընթացքում նրանք երբեք չէին շփոթվել, և երբ նա մեծացավ, նա չորացավ վախից մթության և միայնության:
2.Ձեր երեխայի կյանքի առաջին իսկ օրերից ձևեք նրա ճիշտ կեցվածքը: Դա անելու համար, որքան հնարավոր է շուտ սկսեք երեխային ծանոթացնել ֆիզիկական դաստիարակության հետ, համոզվեք, որ նա առավոտյան վարժություններ է անում, խաղում է բացօթյա խաղեր, սովորում է լողալ, ճիշտ նստել սեղանի շուրջ, պատրաստել դասեր: Արդեն մանկուց Spartan երեխաները սովոր էին ռազմական հագնվելու, պետության ապագա պաշտպանի հիմնական հատկությունների հիմքերը, որոնք Սպարտանին պետք է տարբերակել այլ ժողովուրդների ներկայացուցիչներից, դրված էին ընտանիքում `ուժ, կայունություն և կյանքի դժվարությունները հաղթահարելու պատրաստակամություն:
3.Եթե ձեր երեխայի առողջությունը թույլ է տալիս, որքան հնարավոր է շուտ, գրեք նրան սպորտի բաժին, որտեղ փորձառու մարզիչների ղեկավարությամբ նա կզարգանա ֆիզիկապես և հոգեպես: 7 տարեկան հասակում սպարտացի տղաներին տարել են իրենց ընտանիքներից և տեղավորել հատուկ պետական ուսումնական հաստատություններում: Այնտեղ նրանց դաստիարակել են մարտիկները, որոնք հայտնի են դարձել ռազմի դաշտում իրենց քաջությամբ և նրանց կողմից երեխաները կարող են օրինակ բերել:
4.Հանգստացրեք ձեր երեխային և մի մոռացեք, որ այս կարևոր գործընթացում արևը, օդը և ջուրը ձեր առաջին օգնողներն են: Կարծրացումը չպետք է սկսի այն ժամանակ, երբ երեխան արդեն հիվանդ է, բայց շատ փոքր տարիքից, և այն պետք է իրականացվի անընդհատ կամ ընդհանրապես:
5.Մի մերժեք ավագ սերնդի օգնությունն ու խորհուրդը կրթության գործընթացում: Ծնողությունը ամբողջ Սպարտայի համայնքի գործն էր: Հաճախ, զինվորական ղեկավարներն ու պետական գործիչները երեխաների հետ քննարկումներ էին վարում բարոյական և քաղաքական թեմաներով, ներկա էին մրցումներին
6. Երեխային դաստիարակեք երաժշտություն և պար: Իշտ է, սպարտացիները զբաղվում էին երաժշտությամբ և պարում ոչ թե երաժշտական և պարային կարողությունների զարգացման համար: Երիտասարդների կատարած զենքի պարը ավելի շատ նման էր մարտական վարժանքի: Դրա տարրերն էին գրոհները, ցատկերը, պաշտպանական տեխնիկան և կայծակի հարվածները, այսինքն `այն ամենը, ինչ մարտիկին անհրաժեշտ էր մարտին:
Երեխային դաստիարակել մտավոր, մշակութային և ֆիզիկական մակարդակը մշտապես բարելավելու ցանկությամբ: Սպարտայում, միայն 30 տարի անց օրենքն ավարտեց հանրային կրթության գործընթացը, քանի որ այս տարիքը խորհրդանշում էր երկու սեռերի համար լիարժեք ֆիզիկական և բարոյական զարգացման հասնելը:
Որոշակի տարիքի հասնելուց հետո նրանց թույլատրվեց մասնակցել ռազմական արշավների:
No comments:
Post a Comment