Ներկայումս յուրաքանչյուր
ուսումնական հաստատությունում համակարգչի օգտագործումը պարտադիր է : Նրա կիրառումը
ուսումնական գործընթացում բազմանպատակային է:
Համակարգչային ուսուցումը օգտագործվում է երիտասարդ սերնդին կյանքի
պատրաստելու համար, որտեղ հասարակության մեջ մեծ տեղ են զբաղեցնում տեղեկատվական տեխնոլոգիաները:
Դեռևս 20-րդ դարի 50-ական թվականներին գաղափար առաջացավ համակարգիչը
օգտագործել ուսման համար: 1559թ-ին Մոսկվայում սկսեցին փորձարկել դպրոցի բարձր դասարաններում հաշվողական տեխնիկայի և ծրագրավորման հիմունքները:
Վերամշակվեցին ֆակուլտատիվ կուրսեր համակարգչային, գիպերնետիկայի
և ծրագրավորման հիմունքները ուսումնասիրման
համար:
Անցկացնել համակարգչային ուսուցումը երկխոսության ռեժիմով՝ համակարգիչը թույլ է տալիս, հիմնվել սովորողների «ուսման պատմության» վրա: Արդյունքում համակարգչային ուսուցումը զարգացման
ընթացքում բաժանվել է ավանդական և մտավոր ուսուցման
համակարգերի:
Սովորեցնող մտավոր համակարգը իր մեջ ներառում է ուսուցման բոլոր
փուլերում ուսումնական խնդիրների լուծում, ապահովելով երկխոսության փոխազդեցությունը:
Երկխոսության ժամանակ տեղի է ունենում սովորողների ճիշտ գործողությունների
և լուծումների որոնման մասին քննարկում:
Ի տարբերություն ավանդական համակարգերի, ուսուցման մտավոր համակարգերի
լուծումները չեն ծրագրավորված նախապես: Մտավոր համակարգը ինքն է որոշումներ կայացնում
այն մասին, ինչպես կազմել ուսուցման ծրագիրը,իսկ ավանդական համակարգը գործում է արդեն
իսկ տեղադրված ծրագրի հիման վրա:
Համակարգչային ուսուցումը ներառում է իր մեջ համակարգիչը, ուսումնական
և ծրագրային ապահովումը: Ամենասկզբում համակարգչային ուսուցումը անցկացվում էր ընդհանուր
ուսումնական ծրագրով:
Հետագայում ուսումնական
ծրագրի կառուցվածքը դժվարացավ և սովորողների համար հասանելի դարձավ շատ բան այն ամենից,
ինչը մինչև օրս հասանելի
էր միայն մասնագետներին:
Համակարգչի հնարավորությունների շնորհիվ գոյություն ունեցող փոփոխությունները
տեղի են ունենում նաև ուսումնական գործընթացներում: Սովորոները կարող են ստանալ ցանկացած
տեղեկատվություն, որը հարկավոր է, առանց մանկավարժին հարցնելու և առանց սխալվելուց
վախենալու:
Համակարգչային ուսուցումը տարրական և միջին դպրոցներում իրականացվում
է 43 երկրներում:
Ամերիկայում ուսուցման համակարգչային համակարգի օգտագործումը ցույց
է տալիս աշխատանքային գործընթացներում սովորողների
պատրաստվածությունը:
Ֆրանսիայում ուսուցման համակարգչային համակարգի ներդրումը պայմանավորված
է նրանով, որ սկսեց գործել «ինֆորմատիկան բոլորի համար» ծրագիրը:
Մեծ Բրիտանիան ապահովել ՝է բոլոր սովորողների համար միջին դպրոցի
երկու աստիճանի համար միկրոհամակարգիչներով:
Համակարգչային ուսուցումը Գերմանիայի դաշնային հանրապետությունում
անցկացվում է երկու ուղղություններով՝ ինֆորմատիկա դասընթացների ստեղծմամբ, և նրա կիրառումը
մյուս ուսումնական առարկաներում:
Տեխնիկայի առաջընթացի
դարում անհրաժեշտ է համակարգչային ուսուցումը կիրառել դպրոցում երիտասարդների մասայական
ուսուցման համար:
No comments:
Post a Comment