Saturday, September 12, 2020

Կանացի Նորաձևությունը XX-րդ դարի սկզբին

 




Որքան գոյություն ունի կինըայնքան էլ գոյություն ունի նորաձևությունը:Կինը միշտ  ցանկանում է և փորձում է լինել գեղեցիկուրախացնել ինքն իրեն և շրջապատին իր արտաքինովՑավոք ХХ դարի սկզբին նաև դրանից առաջ նկարիչները քիչ ուշադրություն էին դարձնում քրիստոնյաների հագուստների նախագծմանը:Այդ միջավայրում աղջիկներն իրենք իրենց հնարավորությունների չափով հիմնվելով նախկին վարպետների տաղանդի վրահորինում էին և ստեղծում էին գլուխգործոցներ իրենց կոստյումներիցՆրանց բոլոր հագուստները գեղեցիկ էին և պչակտիկ: Նորաձևությունըորը մշակվում էր պրոֆեսիոնալ  դիզայներների կողմիցպետք է ստեղծեր կնոջ իդեալական ոճորը թռչող ծաղիկ պետք է հիշեցներ երկրիԵթե ուշադրություն դարձնենք զգեստների ուրվագծերինկտեսնենք շատ ուժեղ,երկար կորսետով ձգված իրանորը նման է  զանգակ ծաղիկի փեշի գնացքի պեսԱյդ ժամանակ նորաձև էր իրանը ձգել մինչև 42-45 սմԿանայք ցածրահասակ էինբայց  նախապատվություն էին տալիս փարթամ կրծքերին փչվածլցված բամբակե բարձիկներով 

 

Զգեստների ուրվագծերը գրեթե չունեին ուղիղ գծերթևի և գլխարկների ձևերը հիշեցնում էր թիթեռնիկի թևերի կամ արևադարձային ծաղիկի:Վերևի մասերը նույնքանէլեգանտէին  և գեղեցիկՆորաձև էին կիսաերկար բաճկոնները բասկերովասեղնագործած  ճարմանդներով և գրպանե պիտակներովԹևերի մասը ներքևից կոնաձև էինՊատրաստում էին նաև նմանատիպ բաճկոններ թեթև գույներով փափուկ ծաղիկներովԻսկ երկար իրերից կանայք նախընտրում էին «директуар ոճի  վերարկուներ: 

Վարպետները,որոնք ստեղծում էին ասեղնագործած զգեստներհաճախ աշխատում էին  դաջվածքի տեխնիկայովԱյդ ասեղնագործելու  ձևը շատ դժվար էրչէին օգտագործում օրինաչափություններ թղթի վրա:Այսօր այդպիսի տեխնիկայով աշխատում են ամենաբարձր որակավորմամբ մասնագետները 

Զգեստների համար օգտագործում էին հիմնականում տեղական նյութերԱչքի էին ընկնում ցանցային նյութերից կոստյումներըմետաքս թավյա գծերով : Մեծ ուշադրություն էր դարձվում տարբեր ժանյակներին և գիպյուրներին 

Այդ դարաշրջանում գիպյուրները շատ էին՝ ասեղնագործություն,  ժապավեններհավելումներզգեստների զարդերԿան բազմաթիվ թավշյա ասեղներով զարդանախշերինչպես կիսաշրջազգեստներիայնպես էլ բորդիներովորոնք հիմնականում պատրաստվում էին բերտերովկտրված շղարշներիցորոնք կրծքավանդակի վրա անցնում էին ժանյակով ասեղնագործված տաֆտայից կամ մի ամբողջ ժանյակից: 

 

Գործվածքները օգտագործվում էին մոդերն ոճի համար (կակաչներիրիսներվարդեր,մասու Գիշերային երեկույթների համար հաճախ  օգտագործվում են բոլոր գույների շղարշսև լուսնի գույնի շողերովԶգեստների ուրվագծերը շքեղ կիսակարճ թևերով էին: 

.Զգեստների համար գույները ընտրվում էին հագեցած և վառՌուսաստանում և Սիբիրում ձմեռները երկար էին ձյունառատայդ պատճառով հասկանալի է, որ իշխանուհիների ձգտումը հագնել կարմրավունկանաչավուն, և յասամանի գույնի զգեստներ:Դրանով ռուսական նորաձևությունը ուժեղ տարբերվում էր Եվրոպական նորաձևությունից:   

XIX դարի երկրորդ կեսին զգեստները ասեղնագործվում էին հիմնականում ձեռքովԶինգեր ընկերությունը արտադրության մեջ դրեց կարի մեքենաներ Ռուսաստանում միայն 1855 թվականինԲայց և այդ ժամանակ  գեղեցկուհիների հագուստները ամբողջովին ձեռքի աշխատանք էր 

1905թ-ին այդպիսի կարի մեքենանաները արդեն մեծ տարածում ունեինՀանդիպել կարի մեքենաների կարելի էր նույնիսկ որոշ քրիստոնեաների տներում 

Այն կարելի էր ձեռք բերել բոլոր ցանցերից ամենաբարձր որակով  :  

»ինչպես ձեռքիայնպես էլ դանակե կարի մեքենաները վաճառվումդրա  էին գլխարկով կամ առանց դրա և բոլոր անհրաժեշտ պարագաներովՁեռքի կարի մեքենաները արժեին 25 ռուբլի , դանեկե կարի մեքենաները  45 ռուբլի 

Կրասնոյարսկըինչպես և ամբողջ աշխարհը նորաձևությունը չանտեսեցՍտեղծվում էին նորաձևության արհեստանոցներ կանացի զգեստների համասնագիտուարԴերձակագործների մասնագիտությունը միշտ պահանջված էր և հաջողակ 

 

.Հնարավոր չէ պատկերացնել ХХ դարի կնոջը առանց գլխարկիորը հագնում էր հավաքված սանրվածքինճապոնական ոճի մազերին 

.Առաջացան գլխարկի արհեստանոցներորոնք ավելի շատ նման էին արհեստագործական ուսումնարաններիորտեղ հավաքում էին անապահով ընտանիքների աղջիկներինԱղջիկները տիրապետում էին դժվար արվեստինմնալով և ապրելով այնտեղսովորում էին պատրաստել նորաձև գլխարկներ:   

Դրանից օգուտ էր լինում բոլորինԱռավել տաղանդավոր և պատրաստված աղջիկները պարզապես պրոֆեսիոնալ կատարում էին իրենց դժվար աշխատանքըիսկ արհեստանոցի տիրոջ շահույթը ակնհայտ էր:   

 Բազմաթիվ Կրոսնայարսկի աղջիկներ ուշադիր հետևում էին կամակոր նորաձևության փոփոխություններին

No comments:

Post a Comment