Գեղեցկության սրահները 21-րդ դարում դարձել են ժամանակակից մարդու սովորական առօրյայի մի մասը: Շուգարինգ, լիֆտինգ, պիլինգ բառերով արդեն ոչ մեկին չես զարմացնի, էլ ինչ ասենք ավանդական մերսման, մատնահարդարման և ոտնահարդարման մասին:
Իսկ դուք երբևիցե մտածել եք, թե ի՞նչպես են հայտնվել առաջին այդպիսի հաստատությունները, ինչու քիմիական գանգրացումը հիշեցնում էր ինկվիզիցիայի տանջանքներից, ո՞վ է մտածել կոսմետոլոգի մասնագիտությունը: Եկեք միասին ուղևորվենք անցյալի գեղեցկության սրահներ և իմանանք, ինչպես է զարգացել նրանց պատմությունը:
Գեղեցկության սրահների ակունքները
Առաջին հիշատակումները Գեղեցկության սրահների մասին այնտեղի, որտեղ մարդիկ գալիս գեղեցկանալու, թվագրվում է մ.թ. 9-րդ դարի
կեսերին: Հենց այդ ժամանակ Իսպանիայի մահմեդական կառավարիչը Բաղդադից իր
մայրաքաղաք Կորդովա հրավիրեց հայտնի երգիչ և երաժիշտ`
Զիրյաբին: Ինչպես պարզվեց, նա գիտեր ոչ միայն երգել և նվագել, այլ նաև գլուխ էր հանում
հիգիենայի հիմունքներից, նորաձևության միտումներից:
Մասնավորապես նա հայտնագործել է ատամի մածուկը: Ցավոք նրա բաղադրատոմսը
չի պահպանվել, բայց պատմական փաստաթղթերում նշվում է,
որ այն ուներ հաճելի համ: Կա վարկած, որ նա միանգամից բացել է մի քանի գեղեցկության
սրահներ Կորդովայի ազնվական կանանց համար: Այնտեղ նա սովորեցրեց նրանց հագնվել եղանակին համապատասխան, լվանալ գլուխը հոտավետ յուղերով,
ցուցադրել կտրվածքների և դիմահարդարման նոր միտումները, առաջարկեց սանրվածք` մազափնջով
մինչև հոնքերը
Միջնադարում գեղեցկության սրահները պարզապես գոյություն ունենալ չէին կարող: Խիստ կրոնական կանոնակարգերը
սահմանափակում էին ամեն
մարմնականը,
այդ պատճառով գեղեցկության էտալոնները բավականին համեստ ու պարզ էին: Հիմնական շեշտը 17–18 դարերում
դրվում էր
բնական գեղեցկությանը և մաշկի խնամքի վրա, իսկ բոլոր կոսմետիկական միջոցները վաճառվում
էին դեղատներում կամ պատրաստվում էին կանանց կողմից ինքնուրույն ձեռքի տակ եղած նյութերով:
Առաջին
գեղեցկության սրահների հայտնվելը
Առաջին գեղեցկության սրահները
Հյուսիսային Ամերիկայում հայտնվել են19-րդ դարի վերջին:Դրանց մեծամասնությունը
ղեկավարում էին կանայք: Դրա վառ օրինակ է
հանդիսանում Մարթա Մատիլդա Խարպերի պատմությունը: կանադացի ծագումով Մարթան տնային
տնտեսուհի, ով 25 տարի աշխատել էր որպես
սպասուհի: Այդ ժամանակահատվածում
նա բավականին բան իմացավ դեմքի և մաշկի խնամքի բույսերի օգտագործման մասին:
Իր փորձը նա իրագործեց, բացելով իր առաջին անձնական գեղեցկության սրահները Նյու-Յորքի նահանգի
Ռոչեստեր քաղաքում 1888 թ-ին: Նրա հաջողությունը չուներ հավասարը. արդեն 1928-ին
ամբողջ աշխարհում հաշվվում էր 500 սրահ, որոնք պատկանում
էին Խարպերին: Խարպերի
այցեքարտը նրա շլացնող երկար, շականակագույն մազերն էին:
Ինքը Մարթան բացահայտ
քննադատում էր վտանգավոր կոսմետիկական
արտադրանքները, պնդելով, որ չկա բնական
գեղեցկությունից լավը :Այդ պատճառով էլ լաբարատորիաներում արտադրվում էին մազերի աճը
խթանող և մազերի փայլը բարելավող բնական միջոցներ: Այդպիսի մոտեցումը անվանվեց Խարպերի մեթոդ>> և իրագործվեց
իր յուրաքանչյուր սրահում` Նյու Յորքից մինչև Սան ֆրանցիսկո, Էդինբուրգից մինչև
Բեռլին:
1905 թ-ին Խացկո Էնդոն բացեց իր հաստատությունը Գինզայում, որը հիմնական առևտրային տարածք էր Տոկիոյում՝ (Ճապոնիա):Սկզբում այդ բիզնեսը սկսվեց որպես հարսանեկան սրահ. Տոնակատարության իրագործման հետ մեկտեղ, արարողության կազմակերպման եւ բանկետների կազմակերպման հետ միասին, Էնդոն նաեւ առաջարկեց դիմահարդարման եւ վարսահարդարման ծառայություններ: Ծառայությունները ունեին մեծ պահանջարկ: Զարմանալի չէ, որ առ այսօր 100 տարի անց Hatsuko Endo-ի ապրանքանիշը բարգավաճում է:
Իսկ արդեն 1935 թ-ին շրջանառության մեջ մտավ Shiseido ապրանքային նշանը, որը իրագործեց եզակի գաղափար` մոբիլ գեղեցկության սրահները:Ադպիսի նորարարության հիմնական նպատակը կոսմետիկական ապրանքանիշի գովազդն ու տարածումն էր: Սկզբում այդպիսի սրահները գործում էին Տոկիոյում, իսկ հետո սկսեցին նվաճել Ճապոնիայի այլ շրջանները:.
Այդ հաստատություններում աշխատող կոսմետոլոգները խորհուրդներ էին տալիս արտաքինի բարելավման և անձնական հիգիենայի մասին, պատկերացում էին տալիս կոսմետիկայի օգտագործման տեխնիկայի, մաշկաբանության հիմունքների մասին: Բացի այդ մասնագետները մշակույթի առումով լավ պատրաստված էին, հասկանում էին թատրոնից, երաժշտությունից, արևմտյան նկարչությունից: Նրանք ոչ միայն վաճառում էին Shiseido կոսմետիկա, այլ իրականում նորաձևության օրենսդիրներն էին: Հենց այդ պատճառով, զարմանալի չէ, որ երկու տարի անց մոբիլ սրահներ սկսեցին հայտնվել Կորեայի, Մանջուրիայի և Թայվանի հանրախանութներում և խանութներում:
Ելենա Ռուբեյնշտեյնի սրահները
Լեհուհին, ով բախտի բերմամբ հայտնվեց Ավստրալիայում: 1902 թ-ին Մելբուռնում նա բացեց իր առաջին գեղեցկության սրահը,առաջարկելով իր հաճախորդներին արտաքինը խնամելու համար դեղամիջոցներ: Ընդ որում, 20–րդ դարի առաջին տարիներին, Ելենան իրեն նվիրում է կրթությանը, առաջատար Եվրոպական համալսարաններում, ուսումնասիրելով դիետոլոգիայի, մաշկաբանության, վարսահարդարման և այլ օգտակար գիտելիքների հիմունքները:
Ելենան ուներ յուրահատուկ մոտեցում, հենց նրան ենք մենք պարտական կոսմետոլոգի մասնագիտության գոյության համար: Գաղտնիքը նրանում էր, որ տիկին
Ռուբենշտեյնը առաջնորդվում էր սկզբունքով «իմանալ և հասկանալ մաշկի մասին
ամեն ինչ, որ կարողանա ուղղել նրա թերությունները»:Արդեն
1915թ-ին
Ելենայի գեղեցկության սրահները հայտնվեցին Լոնդոնում, Նյու Յորքում, Փարիզում:
Նա ինքը անձամբ աշխատել է կանանց հետ, ինչը թույլ էր տալիս նրան
հետազոտել նրանց պահանջները և սպասումները,
իսկ հետո բավարարել` պատրստելով նոր ապրանք
կամ առաջարկելով նոր ծառայություն: Ելենան
առաջինն էր, ով իրագործեց մաշկի դասակարգումը ըստ տեսակների և իր ապրանքները
հարմարեցնել նրանցից յուրաքանչյուրին:
Ռուբենշտեյնի սրահների առանձնահատկությունը կայանում էր նրանում,
որ նրանցից յուրաքանչյուրի համար պատրաստում էին
կոսմետոլոգներ:Այդպիսի մասնագետը պետք է ժպիտով առաջարկեր հաճախորդներին տվյալ, իսկ ամենագլխավորը անհատական, ընտրված խորհուրդներ:
Այդ ձևով Ելենային հաջողվել հասնել
նրան, որ նրա հաստատությունները լինեին միակ վայրերը, որտեղ կարողանային իրականացնել գիտականորեն հիմնավորված գործողություններ, պահպանելու համար կանանց դեմքի
և մարմնի գեղեցկությունը: Միայն պատկերացրեք,
որ մի օր Helena Rubinstein ապրանքանիշով
սրահում անցկացնելը հաճախորդներին արժենում
էր 100-150 դոլար: Այդ ժամանակների համար դա ահռելի գումար
էր: Զարմանալի
չէր, որ դա կարող
էին իրենց թույլ տալ միայն բարձր խավի կանայք:Կոսմետոլոգիական ծառայություննեը դեռևս շարունակում
էին ճոխություն համարվել: Ռուբենշտեյնի գեղեցկության սրահները դառնում էին
կենտրոններ, որտեղ միաձուլվում էին գիտությունը, արվեստը, և գեղեցկությունը:
Ելենան դրանցից յուրաքանչյուրի համար ընտրում
էր ամենաբարձր վարկանիշ ունեցող
տարածքները և հոյակերտ շենքերը:
Հաջողության գրավականը անհատական մոտեցումը
և կոսմետիկայի ընտրությունն էր յուրաքանչյուր հաճախորդի համար, ինչը ապահովում էր անհավանական արդյունք: Դրա վառ
ապացույցը դարձավ Vogue 1915 թ-ի ամսագրի հոդվածը Ելենա Ռուբենշտեյնի սրահները–իդեալական համադրություն`հաճույք
աչքերի համար, հարմարավետություն մարմնի համար:
Elizabeth Arden գեղեցկության սրահների առաջացումը
Elizabeth Arden` ևս մի պայծառ աստղ գեղեցկության ոլորտի և կոսմետոլոգիական արդյունաբերության մեջ:
Իր առաջին սրահները,Ֆլորենս Հենտենգել Գրեհեմ ապրանքային նշանի սեփականատերը, նույնպես բացել էր անցյալ դարի սկզբին: Մասնավորապես Նյու-Յորքում Red Door (բառացի թարգմանաբար «Կարմիր» դուռ սրահը հայտնվեց 1910թ-ին: Սեփականատիրուհու կարծիքով «Կարմիր դուռը» աշխատում է երթևեկության լուսացույցի սկզբունքով, կանգնեցնելով անցնողին, իսկ եթե նրանք կանգնել են ամպայման կմտնեն: 1912 թ-ին Ֆլորենսը գնում է ֆրանսիա, ուսումնասիրելու դեմքի մերսման տեխնիկան և կոսմետոլոգիայի գաղտնիքները, որոնք օգտագործվում են Ֆարիզի ամենալավ գեղեցկության սրահներում:
Ուղևորությունից նա վերադարձավ ոչ միայն հարուստ փորձով, այլ նաև դիմափոշու և գունափոշու սեփական մշակմամբ:
Օգտագործված ժամանակը իզուր չանցավ
, Elizabeth Arden–ի հաջողությունը թույլ տվեց 1915 թ-ին բացել սրահներ միջազգային մաշտաբով: Red Door–ում առաջինն էր, որտեղ հաճախորդները կարող էին ստանալ
համալիր դեմքի խնամք:Մասնավորապես բոլոր ընթերցկարգերը
բաժանված էին չորս խմբի. Մաշկի մաքրում, սառեցում, սնուցում, խոնավացում - այդ մոտեցումը արդիական է կոսմետոլոգների
շրջանում մինչ այսօր: Այդ հաստատությունների
ծառայություններից կարող էին օգտվել բացառապես
հարուստ տիկնայք: ԵՎ սեփականատիրուհին համառորեն պաշտպանում էր իր հաստատությունների էլիտար
կարգավիճակը, անհանգստանալով բարձրաճաշակ ինտերիերի, բացառապես պրոֆեսիոնալ աշխատակազմի և կոսմետոլոգիական
միջոցների նրբագեղ ձևակերպմամբ:
. Ռուսաստանում
գեղեցկության սրահների հայտնվելը
Մինչև 1702թ, երբ Պետրոս Առաջինը բառացիորեն ստիպեց ազնվականությանը
ընդունել եվրոպական նորաձևության միտումները, արտաքին տեսքի և կոսմետիկայի հանդեպ վերաբերմունքը
բավականին պարզունակ էր:
Մարդիկ բավարարվում էին սափրիչի ծառայություններից,
օգտագործում էին սեփական պատրաստած միջոցները: Սակայն 18 –րդ դարի սկզբում, երբ ազնվական կանանց թույլատրեցին հաճախել պարահանդեսների և
այլ հանդիսավոր միջոցառումների, գեղեցիկ արտաքինը դարձավ գրեթե ամենակարևոր մարդկային որակը: Ճիշտ
է այդպիսի ճոխություն կարող էին իրենց թույլ տալ միայն էլիտան:Այդ պատճառով
կայսրության բնակչության մյուս շերտերը ստիպված էին
բավարարվել թափառող սափրիչների ծառայություններով: Նրանց բոլոր բարիքները իրենց մոտ էր, մեծ արկղով կոսմետիկայով, օծանելիքով և գործիքներով
և մինչև անգամ հատուկ աթոռը իրենց հետ էր:1812թ–ի պատերազմից հետո նորաձև դարձավ հրավիրել մասնագետներ Փարիզից: Գալով, օտարերկրացիները բացեցին նորաձև հաստատություն` շքեղ կահույքով, հայելիներով:. Հետագայում պատմական իրադարձությունները խոչընդոտեցին գեղեցկության արդյունաբերության զարգացմանը, իրար հաջորդող հեղափոխությունը և Սովետական Միության ձևավորումը,պահանջում էին համախմբել ժողովրդի ամբողջ ներուժը հանուն ընդհանուր գործի:
1910թ-ին ոչ պակաս կարևոր իրադարձություն դարձավ հեղինակավոր կոսմետոլոգ և օծանագործ Ա.
Մ- Աստրաումովի
հատուկ լաբարատորիայի բացումը Մոսկվայում, որը շուտով վերածվեց բուժական կոսմետոլոգիայի
ինստիտուտի, այդ ժամանակ աշխարհում միակը:Այստեղ կարելի էր օգտվել տարբեր ձևերի ծառայություններից
մանիկյուրից մինչև
մաշկի տարբեր հիվանդությունների և մազաթափության բուժումը:
Երկրի վրա
ծանրացած «երկաթե վարագույրը» լիովին բացառեց արևմտյան աշխարհից գաղափարներ վերցնելու հնարավորությունը:
Սակայն Մոլոտովի կնոջը–Պալինա Ժեմչուժինային հաջողվեց
հասնել կարևոր փոփոխությունների գեղեցկության արտադրության ոլորտում:Լինելով 1929թ-ին Փարիզում, նա զարմացավ
սրահների հսկայական քանակից: Վերադառնալով
տուն նա հասավ 1930թ-ին, նմանատիպ հաստատատության բացմանը:Սովետական
երկրում «Գեղեցկության սրահ» բառակապակցությունը համարվում էր բուրժուական,
այդ պատճառով որոշեցին վերանվանել բժշկական կոսմետոլոգիայի սենյակ:Այստեղ հաճախորդները
կարող էին անցնել մերսման կուրս դեմքի համար`Պոսպելովի մեթոդով, կոսմետիկական և հիգենիկ մերսման կուրս, անհրրաժեշտ խնամք` գլխամաշկի և մազերի համար:
Մինչև 1935թ-ը նմանատիպ կաբինետներ բացվում են այլ շրջաններում:Բայց եթե Եվրոպայում և Ամերիկայի Միացյալ նահանգներում գեղեցկության սրահները զուգորդվում էին բիզնեսի հետ, ապա բուժական կոսմետիկայի
սենյակները Սովետում ` քաղաքականության: Սովետական կինը չէր կարող նման լինել արևմտյան երկրների կնոջ
կերպարին, այդ պատճառով խոսելով կոսմետոլոգիայի մասին, շատ մեծ տեղ էր տրվում հիգիենային,
այլ ոչ գեղեցկությանը, որպես այդպիսին: Բժշկական
կոսմետիկայի սենյակները օգտագործվում էին, որպես անձնական հիգիենայի դաստիարակության միջոց:
Երկրորդ համաշխարհային պատերազմը ստիպեց ընդհանրապես
մոռանալ գեղեցկության մասին և բժշկական կոսմետիկայի զարգացման վերսկսումը հնարավոր
դարձավ միայն 50-ական թվականներին:
Բժշական կոսմետիկայից մինչև 50- գեղեցկության
սրահները էլեկտրականությունից մինչև հուլիվուդյան ֆիլմեր:
Գեղեցկության սրահների նշանակությունը
փոփոխվեց ժամանակի ընթացքում: Առաջին հերթին դա հաստատություններ էին, որտեղ իրականացվում
էին բացառապես կոսմետիկական և վարսավիրական ծառայություններ: նրանց քանակը շատ սահմանափակ
էր: Տեխնոլոգիայի զարգացումը և նրա հասանելիությունը
գեղեցկության ինդուստրիայի համար, թույլ էր տալիս
ընդլայնել ծառայությունների ցանցը և մեծացնել ժամանակի քանակը, որ անցկացնում
էին կանայք այդ հաստատություններում: Օրինակ` գեղեցկության սրահներում էլեկտրականության հայտնվելը, այդ բիզնեսը հասցրեց այլ մակարդակի:
Ամենահայտնի ծառայությունը դարձավ քիմիական գանգրացումը, որը պահպանվում էր
վեց ամիս: 1906 թ-ին ներկայացվեց գանգրացման
համար առաջին սարքը, որը իրենից ներկայացնում էր ապարատ, հագեցած
ջեռուցման մետաղական ձողերով: Իհարկե այդպիսի սանրվածք կարող էին իրենց թույլ
տալ միայն երկար մազեր ունեցող կանայք: Կարճ մազեր ունեցող կանանց մոտ այդպիսի գանգրացումը կարող էր հանգեցնել գլխամաշկի լուրջ այրվածքների:
Ամեն
դեպքում այդ
տեխնոլոգիական նորությունը բացառիկ էր ԱՄՆ–ի և Եվրոպայի գեղեցկության
սրահներում մինչև 1930 թվականները:
ԱՄՆ-ում և Եվրոպայում գեղեցիկ սեռի ներկայացուցիչները
կատարում էին ավանդական ամենշաբաթյա հանդիպումներ գեղեցկության սրահում: Հիմա նրանք
հնարավորություն ունեին ոչ միայն անել նորաձև սանրվածք, մանիկյուր, մաշկի խնամք, այլև
շփվել և բամբասել:Բացի այդ, այդպիսի հաստատություններում
վաճառվում էր կոսմետիկա, որը հնարավոր չէր գնել սովորական խանութներում կամ դեղատանը:
Դրա շնորհիվ սրահները դառնում էին առավել պահանջված:
Գեղեցկության
սրահները կարելի էր անվանել և հասարակության
հայելի:Առաջին հերթին նրանց ծառայությունները կարող էին իրենց թույլ տալ ապահովված
մարդիկ: Պատճառը
շատ սովորական էր: Սկզբում կոսմետիկան ՝ առավել ևս դեկորատիվ ՝ թանկ արժեր, այդ պատճառով էլ հասանելի էր միայն էլիտային:
Նախարդ դարի 20–30 թվականներին
իրավիճակը փոքր ինչ փոխվեց, սակայն սոցիալական գործոնը մեծ ազդեցություն ուներ:
Օրինակ Հարլեմում (Նյու Յորք), հայտնվեցին
առանձին սրահներ աֆրիկյան ամերիկացիների համար,
որտեղ չի այցելի «ոչ մի սպիտակ»:
ԵՎ հակառակը` սպիտակների համար նախատեսված սրահներում թույլ չէին տալիս այլ ռասային պատկանող ներկայացուցիչներին:Այստեղ իմաստ ունի հիշել Մադամ Սի Ջեյ Յոկերին-առաջին կինը Ամերիկայում, ով վաստակեց
միլիոն դոլար:
Այդ բիզնեսլեդին մասնագիտացած էր սևերի համար կոսմետիկայի մշակման վրա, բացեց գեղեցկության սրահներ Ինդիանապոլիսում
և Նյու-Յորքում, որտեղ ոչ միայն վաճառում էին
կոսմետիկա, որը դժվար էր գտնել սովորական խանութներում, բացի այդ սովորեցնում էին, ինչպես ճիշտ խնամել իրենց: Նա ինքն էր պատրաստում
անհրաժեշտ կոսմետիկ միջոցները և նույնիսկ ամուսնու հետ բացեց փոքր գործարան դրանք արտադրելու համար:
Այդ ժամանակ հայտնվում են այդպես
կոչված «барбершопы»,բացառապես տղամարդկանց վարսավիրանոցներ,
որտեղ ընդհանրապես չէր թույլատրվում կանանց մուտքը:Չնայած, երևի, նրանց
ավելի ճիշտ է անվանել ակումբներ, չէ որ այդպիսի
հաստատություններում կարել էր ոչ միայն մազ
կտրել կամ սափրվել, այլև հաստատել օգտակար
ծանոթություններ, գործարք կնքել և պարզապես շփվել ոչ պաշտոնական միջավայրում:
1940թ-ին հեռուստատեսության մշտական
հեռարձակմամբ և հուլիվուդյան ֆիլմերի գեղեցկության ինդուստրիայի աճով, տեղի ունեցավ յուրօրինակ փոքր հեղափոխություն: Հաճախորդուհիները ուղղակի գրոհում էին սրահները, ձգտելով ստանալ սիրված դերասանուհու արտաքինը: Կոսմետոլոգները դարձան
ավելի պահանջված, քան երբեք: Երկրորդ Համաշխարհային պատերազմը դադարեցրեց գեղեցկության
սրահի ինդուստրիան:
Բայց
արդեն հետպատերազմյան ժամանակաշրջանում հայտնվեցին նոր ոճի պատկերացումներ, և գեղեցկության սրահները և գեղեցկության սրահները պետք է հարմարվեին իրենց հաճախորդների
նոր պահանջներին:
Հետաքրքիր
փաստեր գեղեցկության սրահի պատմությունից
Մարթա Խարպեր,
ԱՄՆ-ում առաջին գեղեցկութկան սրահի հիմնադիրին անվանում էին «Ֆրանչայզերի մայրը» (ապրանքային նշանի «վարձույթ»): Ավելի քան
500 սրահներ ամբողջ աշխարհում աշխատում էին նրա անվան տակ, իրականացնելով Խարպերի մեթոդը մինչև 1972թվականը:
Տիկին Խարպերը
շատ ստեղծարար էր: Կռանալու աթոռը,
որի վրա գլոուխ էին լվանում գեղեցկության սրահներում,առանց որի հնարավոր չէ պատկերացնել ոչ մի գեղեցկության սրահ, նա է մտածել:
Հատկանշական է, որ գեղեցկության սրահների սեփականատերերը
հիմնականում կանայք էին: Երևի տղամարդիկ իրենց համար անարժան էին համար նման գործով զբաղվելը
20-րդ դարի սկզբում:
Սրահների սարքավորումների
մեծ մասը տանջանքների սարք էին հիշեցնում: Ինչ արժի միայն Մակս Ֆակտորի դեմքի համար սառեցման սարք տեղադրելը չոր սառույցով կատարյալ դիմահարդարում անելու համար և գլամուրային եւ «դյութիչ» սաղավարտի կիրառման համար, որը նվազեցնում
է դեմքի մաշկի վրա ճնշումը` այն առողջ լուսավորություն տալով:
Միացյալ Նահանգներում 1925 թ.-ին կանայք օրական ծախսել
են մոտ 6 մլն դոլար, գեղեցկության սրահների ծառայությունների համար:
Սովետական միությունում
30-ական թվականներին ավելի շատ էին օծանելիք արտադրում, քան Փարիզում:
Երկրորդ համաշխարհային
պատերազմի ժամանակ Ամերիկայի Միացյալ Նահանգներում գործարաններում, որտեղ արտադրում էին պատերազմի համար արտադրանք, կազմակերպում
էին գեղեցկության սրահներ: Այնտեղ ԱՄՆ ծառայող
կանաց կազմը կարող էր անցնել բոլոր ընթացակարգերը, որպեսզի իրենց գեղեցկությամբ ոգեշնչեին զինվորներին:
Որոշ գործարաններ նույնիսկ հրավիրում էին հայտնի կազմակերպությություններից
մասնագետների, որպեսզի պարապմունքներ անցկացնեին կանանց հետ հետաքրքրություն առաջացնեին նրանց մեջ կոսմետոլոգիական ծառայությունների
նկատմամբ:
Բոլոր ժամանակներում գեղեցկության սրահների բովանդակությունը մնում է
նույնը` արտաքինի մասին պրոֆեսիոնալ խնամքը պահանջված է միշտ :
՝Աղբյուրը՝
No comments:
Post a Comment